PAWfectly Designed
Ga op een creatief avontuur met PAWfectly Designed, een spel voor kinderen dat de magie van creativiteit losmaakt. Dompel jezelf onder in een wereld waarin schattige dierenfiguren jouw hulp nodig hebben om betoverende ruimtes te creëren voor hun unieke beroepen. Maar dat is nog niet alles! Maak je klaar om je verbeelding te verkennen en je eigen droomkamer te ontwerpen, en voeg een vleugje personalisatie toe aan je creatieve reis.