WORLD MODE
PICO PARK is een zeer flexibele puzzelgame omdat elk level zich aanpast aan het aantal spelers. Je kunt dus spelen met zoveel vrienden als je maar wilt.
In elk level van PICO PARK is het de bedoeling om de sleutel te pakken, waarna alle spelers de uitgang moeten bereiken. Maar dat lukt alleen als spelers goed samenwerken.