PICO PARK 2 is een 2D-actie-puzzelgame waarin samenwerken centraal staat! We zijn nu terug met meer levels dan in de vorige game!
Net als de vorige versie kan deze game lokaal of online worden gespeeld, met twee tot acht spelers. Alle levels kunnen worden gespeeld, ongeacht met hoeveel spelers je bent, dus spring erin met je vrienden en speel ze uit!