Een mix van Picross en Overlord. Beleef de Overlord-serie terwijl je Picross-puzzels oplost met de personages uit de serie.
Na de oprichting van het Sorcerer Kingdom komen Ainz Ooal Gown en zijn volgelingen samen in de Great Tomb of Nazarick om terug te blikken op hun daden.
Met 162 Picross- en Mega Picross-puzzels, 330 Clip Picross-puzzels en 27 Color Picross-puzzels zijn er meer dan 500 puzzels om op te lossen!