De Picross-reeks is nu speelbaar op de Nintendo Switch!
Picross en Mega Picross liggen nu voor je klaar met maar liefst 300 puzzels in een gevarieerde moeilijkheidsgraad. Traditional Picross heeft zoals vanouds een aangename besturing, gecombineerd met de handige assisterende functies. Bekijk de tutorial voor meer informatie. Is Picross totaal nieuw voor je? Probeer het zeker eens uit!
Exclusief voor de Nintendo Switch is deze versie ook beschikbaar voor twee spelers. Beleef het samen met je vrienden en familie!
Picross is een puzzelgame waar afbeeldingen geïntegreerd zijn in kruiswoordraadsels, en geeft je hints om verborgen illustraties tevoorschijn te toveren. De regels zijn eenvoudig en makkelijk, dus genoeg plezier voor alle leeftijden!