PO'ed: Definitive Edition
PO'ed is een bloedstollende ruimte-FPS met gameplay-elementen geïnspireerd op de legendarische games DOOM en QUAKE. Het werd oorspronkelijk uitgebracht in 1995. PO'ed: Definitive Edition geeft de klassieke shooter een upgrade met vernieuwde graphics, antialiasing, een hogere framerate, gemoderniseerde besturing en tot 60 FPS.
Je schip is onder de voet gelopen door aliens. Je maten zijn uitgeroeid en je soufflé is verpest! Wat nu? Pak je jetpack en raketwerper, en flambeer die sukkels! PO'ed bevat 16 van de gemeenste, gekste en lelijkste monsters in het heelal. Steenwerpende bruten, plasmaschietende robots, reuzevleermuizen... en lopende billen!
PO'ed tilt FPS-actiegames naar nieuwe hoogten! Vlieg door 25 spectaculaire 3D-omgevingen terwijl je het opneemt tegen bloeddorstige buitenaardse wezens. Kies uit een uitgebreid arsenaal wapens, waaronder de Boormachine en Vleeszoeker. Bereid je voor op de meest spectaculaire, snelle, bloedstollende 3D-gamebeleving van je leven, die letterlijk alle kanten op gaat!