PRIDE DANCE Out & Proud
Pride Dance Out & Proud is een viering van Pride-evenementen over de hele wereld en alles wat met LGBTQ+ te maken heeft. Dans je een weg door de straten van de meest iconische steden over de hele wereld!
Beweeg je lichaam in de Dance mode of bereid je voor om de wereld te veranderen in de Rhythm mode. Met "Dance Duels'' kun je zelfs hatelijke bazen in het stof bijten en ze in fantastische bondgenoten veranderen met Prideality!
Je leidt parades in belangrijke steden over de hele wereld en legt de uitbundigheid, kleur en inclusieve aard van alle Pride Parades vast. Alle drie de spelmodi kunnen individueel of lokaal met vrienden worden gespeeld, evenals drie moeilijkheidsgraden (Virgin, Vicious, Queen).
Je zult unieke evenementen en personages vinden die elke stad van de parade weerspiegelen. Wees luid, wees trots en verspreid de boodschap van liefde!