Wat is er nu heerlijker dan het gevoel van een mooie, perfect georganiseerde koffer? Beleef dat relaxte gevoel keer op keer tijdens het voorbereiden op je reizen met Pack Master. Je hebt maar één simpele uitdaging: je koffer inpakken met al de verschillende nodige objecten. Tegelijkertijd eenvoudig en steeds frustrerender.
Reis de wereld rond naar verschillende steden en los er unieke puzzels op. Goed kunnen organiseren is belangrijk want koffers zijn niet langer de saaie rechthoeken waar je aan gewend bent. Gebruik al je fantasie om al de objecten in koffers van alle vormen en maten in te pakken.
Reis slimmer en pak beter in. Pack Master traint je hersenen tijdens het inpakken van je koffers.