Paintball 3 - Candy Match Factory
Boldy's Snoepfabriek Avontuur: Paintball 3" is de nieuwste en meest verrukkelijke aflevering in de geliefde "Paintball" serie. Begin aan een spannende saga in de snoepfabriek terwijl je Boldy helpt de kapotte machines te repareren. Gebruik je snelle denkvermogen en slimme matchvaardigheden om 3 of meer snoepjes bij een pijp te matchen, net zoals in het originele Match 3 puzzelspel.
Naarmate je verder komt door de uitdagende levels, maak je klaar voor allerlei obstakels en verrassingen die je vaardigheden en creativiteit op de proef zullen stellen. Maar dat is nog niet alles! Dankzij de verslavende spelervaring en levendige beelden zorgt "Paintball 3 - Snoep Match Fabriek" vanaf het eerste moment voor een adembenemende ervaring.
En dat is nog niet alles! Dit spel is ideaal voor kinderen en families, doordat de moeilijkheidsgraden aangepast kunnen worden en de gameplay boeiend is. Trommel je familie op voor lokaal multiplayer plezier, met ondersteuning voor tot wel 4 spelers. Duik urenlang in vermaak en plezier met diverse speelmodi, waaronder een meeslepende Avontuur Modus voor solo spelers en een uitdagende Single Play Modus voor competitieve gameplay.
Dus waarom wachten? Begin aan Boldy's zoetste avontuur in "Paintball 3 - Snoep Match Fabriek"! Help hem de snoepfabriek te repareren en geniet van een heerlijke explosie van match 3 puzzelplezier!