Palm Reading Premium is de meest luxe en professionele software voor handlezen en chirologie die er is. Je kunt het gebruiken om je handpalmlijnen en handpalmvingers te analyseren, lezen en beheersen zonder iets van handlezen te weten. Begrijp jezelf beter met eenvoudige / snelle en vermakelijke beeldtesten. Krijg analyses van je eigen handpalm of die van je vriend en onthul al zijn geheimen en toekomst. Dit is geen onzin, het werkt. Test je linkerhand en je zult zien wat je bent. De rechterhand laat je zien hoe je door anderen gezien wilt worden.
Handlijnkunde vindt zijn oorsprong in India in (Hindoe) astrologie (Sanskriet als Jyotish, helderziende lezingen), Chinese Yijing (I Tjing-lezing), kddi-app voor handlezen en Roma (zigeuner) waarzeggers.
Deze applicatie maakt gebruik van eenvoudige, snelle en vermakelijke beeldtests om u nauwkeurige resultaten te geven over het bevloeien van handpalmlijnen, handpalmvingers en handpalmmarkeringen. Alle resultaten zijn gebaseerd op informatie over de oude kunst van handlezen en de tendens in de echte wereld. Geen generieke of zelfs willekeurige resultaten die worden gegeven door andere automatische foto-analyserende handlezer-apps. Vertrouw andere casual vingerscan, palmlezerscan en scanvinger-apps niet. Deze geven zeer eenvoudige en zelfs willekeurige resultaten. Probeer onze handlees-app en je zult versteld staan van de kwaliteit, het resultaat en de toekomstvoorspelling. Zoek uw defect en herstel het vervolgens. Leer je hand zelf lezen. Ik kan mijn toekomst voorspellen door mijn innerlijke zelf te kennen. Heb je iets nodig dat je toekomst vertelt? Je hebt het gevonden.
Er zijn 3 hoofdcategorieën die geanalyseerd moeten worden: Palm Lines, Palm Fingers en Palm Extras.