Pan-Dimensional Conga Combat
Pan-Dimensional Conga Combat is een old-school, ritmisch gesynchroniseerde arcadegame waarin je strijdt om de hoogste score en die wel wat wegheeft van een arcadehalgame uit een andere dimensie.
Pak je Conganoid en doe mee met de competitieve, ceremoniële slachting van irritant blije (maar extreem dodelijke) geometrische, pan-dimensionale beestjes!
Bescherm jezelf met je kogelstaart, sluit portalen door eromheen te draaien en laad je hyperdestructieve megalaser op door een spoor van kogels achter te laten voor de hersenloze, zwevende Purploids.
Speel alleen in de speelstijl Arcade of Overleving - perfect voor een adrenalineshot in je koffiepauze! - of kies voor de speelstijl Multiplayer om samen met je vrienden en familie om de hoogste score te strijden!