Panorama Cotton
De hoofdfiguur van het spel is Nata de Cotton, een heks met een onverzadigbaar verlangen naar snoepjes, die willows worden genoemd. Ze wordt begeleid door de fee Silk, waarmee Cotton de wereld al eens redde. Silks zus Knit neemt bezorgd contact met haar op en vertelt haar dat koningin Velvet zich vreemd gedraagt. Silk ontdekt dat een verbrande willow hier de oorzaak van is en probeert deze weg te gooien. Dan komt Cotton langs, pakt de willow vast en probeert het snoepje op te eten, alleen maar om vervolgens vast te stellen dat het verbrand is. De koningin en haar koninkrijk kunnen haar eigenlijk niets schelen, maar het feit dat iemand willows verbrandt, maakt haar woedend. Zo gaan Cotton en Silk op weg om de persoon te stoppen die zulke laaghartige dingen doet!
In 1994 zette Panorama Cotton nieuwe maatstaven voor Mega Drive/Genesis-consoles. Het kleurrijke pallet van dit spel maakt elk level tot een plezier, zowel om ernaar te kijken als om het te spelen!