Pantsu Hunter: Back to the 90s
Voer een intiem gesprek, kijk samen naar een film, neem een bad, verwijder een computervirus, help een meisje in nood. Pantsu Hunter: Back to the 90s is een avonturenspel met point-and-click elementen (en het risico van snel verliezen) over een jongen die op zoek is naar de liefde in een nostalgische animestijl van de jaren 80 en 90.
Kenji Kojima is jong en enthousiast wanneer hij zijn geboorteplaats verlaat om te gaan studeren aan de universiteit in de hoofdstad. Het is moeilijk om zonder de hulp van zijn ouders rond te komen terwijl hij studeert, dus leert hij verschillende banen en wordt uiteindelijk een echte klusjesman. maar academische titels zijn geen prioriteit voor hem, hij wil de ware liefde vinden! Zal hij erin slagen zijn ware liefde te vinden?