Op een verre, eenzame planeet tref je twee eeuwenoude draken aan die daar ontwaken. Gewapend met een dodelijk geweer uit het verleden en je gepantserde blauwe draak moet je je lot vervullen en ervoor zorgen dat de Prototype Dragon de toren niet kan bereiken.