Parallel is een stijlvolle puzzelplatformgame waarin je twee personages tegelijk bestuurt. Je hebt handigheid, planning en timing nodig om de twee lichtgevende vierkanten met succes te begeleiden. Verdeel je aandacht over de twee blokken om het level uit te spelen!
Betreed de kleurrijke, futuristische wereld van Parallel. Gemene valstrikken, gecoördineerde sprongen en bewegende platforms zullen je vaardigheden testen. Levels voelen nooit hetzelfde aan en je zult uren zoet zijn met de uitdagingen!
Parallel draait ook om vriendschap en synergie. Je kunt samenwerken met een vriend om de lastigste levels te halen.