Flea! is een uitdagend 2D-platformspel met een intrigerend verhaal. Je bent Henry de hyperactieve vlo die maar niet kan stoppen met springen!
Ontmoet maffe figuren en ontdek geheimen terwijl je 80 levels verkent van een meedogenloos moeilijke maar ook nostalgische 8-bit chaos.
Tapeworm Disco Puzzle is een op rasters gebaseerd puzzelspel waarin je een lintworm bent, de plaatselijke nachtclubeigenaar. Bestuur de lintworm en vermijd vijanden en obstakels in 100 levels boordevol op retro geïnspireerde leuke uitdagingen.