Party Arcade is een partygame voor de hele familie. Party Arcade bevat op dit moment dertien verschillende games (en er komen er binnenkort meer), waarin spelers tickets verzamelen, allerlei skins kunnen vrijspelen en het tegen vrienden en familie opnemen. Speel tegen elkaar op de bank, of online tegen de rest van de wereld.