Welkom terug in het uitgebreide Party Hard-universum! Kies uit honderden opties om de luidruchtige feestgangers aan te pakken, vernietig per ongeluk een drugskartel, en red de aarde van een buitenaardse invasie. Moge de kippen met je zijn!
Je wilt gewoon lekker slapen... maar het is drie uur 's ochtends en je buren hebben weer zo'n idioot luid feest. Tijd dat je daar een einde aan breidt - op elke mogelijke manier.