Zo'n avontuur met dinosaurussen heb je nog nooit beleefd. Path of Titans is een openwereld-MMO en zandbakavontuur met meer dan 25 dinosaurussoorten die de editie van de Grondlegger bewonen.
De fantastische graphics met meer dan 100.000 kosmetische skins, de ondersoorten van de dinosaurussen met unieke trekken en vaardigheden, je beleeft eindeloze avonturen in een wereld waar je je fantasie over dinosaurussen de vrije loop kunt laten. Ontdek dinosaurussen uit de jura als je samen met je vrienden soorten ontwikkelt en vind nog meer wezens en kaarten die spelers uit community hebben ontwikkeld. Overleef, verken, vecht en speel nieuwe vaardigheden vrij tijdens PvP- en PvE-modi, voltooi zijmissies en maak fraaie kosmetische skins in de hooglanden van Panjura.
Je avontuur begint met babydinosaurussen. Ga op verkenning, leer vechten, maak vrienden, sluit je aan bij een kudde of overleef in je eentje, verdedig voorraden, doe nog één zijmissie, bouw je eigen grot, bouw je eigen dinosaurusgezin op met nieuwe baby's van jezelf of een vriend en ontwikkel je vaardigheden, karakter en kosmetische skins terwijl je de aarde van miljoenen jaren geleden doorkruist.
Er komen nog meer dinosaurussen, zowel officiële als van de community, dus de vraag is… Met welke dinosaurus zet jij de eerste stappen in Path of Titans?