Path to Mnemosyne
Dompel jezelf onder in Path to Mnemosyne, een hypnotiserend avontuur met een oneindige diepgang. Bewandel het pad, verken je gedachten en haal alle verloren herinneringen op door talloze imaginaire puzzels op te lossen.
Een mysterieus verhaal, een minimalistisch script en verontrustende geluiden en graphics maken Path to Mnemosyne een bizarre en gedenkwaardige gameplay-ervaring voor welke speler dan ook.