Paw Paw Paw was een vredig en welvarend koninkrijk, tot die ene dag waarop de koning besloot dat iedereen een broek moest dragen.
Je bent deel van de verzetsgroep ANTIPANTS die vecht om de koning van de troon te stoten. Hack en slash je weg naar de overwinning en sla al je vijanden tot moes!