Magische parels om te matchen en te laten knallen, een schatbaai om te ontdekken en een onderwaterparadijs... Pearls of Atlantis wacht op je - nu kun je kleuren matchen op een geheel nieuwe manier!
Duik erin en vind de verloren stad vol zeemeerminnen en mysterie! Combineer 3 parels van dezelfde kleur om de magische charmes erin te verzamelen. Gebruik vervolgens de charmes om een ooit prachtig deel van Atlantis, de onderwaterstad, te herstellen en de zeemeerminnen te beschermen!
Maar het verkrijgen van de meeste magische charmes zal niet eenvoudig zijn. Je moet de lastige onderwaterfysica onder ogen zien en meer dan 1.500 omgekeerde bubbelschietniveaus oplossen! Navigeer door bumpers, wielen, platforms, vergrendelde parels en meer terwijl je deze puzzels oplost. Vergeet je favoriete power-ups niet, zoals de explosieve hamer, de vriendelijke charme die kwallen grijpt en de angstaanjagende bliksem van Triton om alle obstakels op je weg te vernietigen! Er is strategie en precisie voor nodig om deze unieke bubble shooter-puzzels te verslaan.
Terwijl je de diepten van de zee ingaat, ontdek je de Cove of Memories, een ooit glorieus deel van de verborgen stad Atlantis. Nu ligt het in puin... maar je bent niet de enige in je zoektocht om de geheimen ervan te ontdekken en er weer een paradijs van te maken!
Je ontmoet Kaia, een bruisende zeemeermin die je op je reis zal begeleiden. Zij is de eerste die je kennis laat maken met deze kleurrijke knikkers... die magische parels blijken te zijn!
Samen met Kaia's hulpje Nauty, een komische metgezel die altijd in is voor wat plezier, zullen er nog meer zeemeerminnen en vissen te ontmoeten zijn. Vergeet niet op te letten voor de schurken die op de loer liggen in de schaduw en wachten om al je bewegingen te saboteren!
Pas en versier de Cove of Atlantis aan om hem helemaal naar jouw smaak te maken. Misschien wat nieuw kleurrijk koraal hier, of prachtige beelden daar... de keuze is aan jou. Hoe meer puzzels je oplost en hoe meer magie je verzamelt, hoe meer van de baai je ontdekt, verkent en versiert! Met jouw hulp kunnen de zeemeerminnen een geheel nieuw Atlantis bouwen!
Met dagelijkse uitdagingen en speciale evenementen zoals de Zen-modus, Treasure Run en Bottomless Trench speel je zoals je wilt. Of je nu elke parel moet matchen om het scherm met oneindige beurten leeg te maken, of tegen de toonbank racet, er is een manier om van je tijd onder water te genieten.
Elke dag is een nieuw avontuur in Pearls of Atlantis! Dus waar wacht je op? Duik in de diepblauwe zee en begin vandaag nog aan je reis met PEARLS OF ATLANTIS: een gratis bubbelschieter voor zeemeerminnen, met een geheel nieuwe twist!