Geniet van vele avontuurlijke uren in deze beurtgebaseerde pixel-art RPG in retrostijl boordevol gevaren, intriges en min of meer gepaste culturele verwijzingen! Deze games bevatten alle uitgebrachte uitbreidingen met veel nieuwe personages, vijanden, missies en locaties!
Knights of Pen and Paper - Speel de rollen van in-game spelers die de rollen van hun personages op zich nemen in een traditionele RPG-sessie met pen en papier in de ultieme meta-rollenspelervaring. Als zowel de spelende personages EN de spelleider kun je kiezen welke gevechten je wilt aangaan. Stel een groep met monsters samen om een uitdagend gevecht aan te gaan en je inspanningen zullen zeker worden beloond!
Bereid je voor om Knights of Pen & Paper 2 te spelen in een beurtgebaseerd avontuur in retrostijl en een pixel-art-avontuur vol gevaren, intriges en min of meer gepaste culturele verwijzingen!
Nu kun je met rassen als Dwerg of Elf de groep van je keuze samenstellen. Kies je missies en gevechten, dool door kerkers, maak krachtige voorwerpen en klaag luidkeels bij de spelleider.
Galaxy of Pen & Paper is een beurtgebaseerde RPG die de pen-en-papier-rollenspellen uit je jeugd de ruimte in lanceert.
Het spel speelt zich af in het jaar 1999, wanneer een groep vrienden, gewapend met dobbelstenen en unieke vaardigheden, de gevaren van een vreemd nieuw sterrenstelsel trotseren.