Pendula Swing - The Complete Journey
Je speelt als Brialynne, een van de meest geëerde dwergenheldinnen - je hebt zelfs je eigen fanclub! Het stelen van je bijl ontketent een buitengewone carrousel van gebeurtenissen! Kun jij vrede sluiten met het verlies van je geliefde? Hoe is de wereld veranderd nadat jij hem hebt gered? Waarom kwebbelt je kat iets over een mislukte spreuk?
In Pendula Swing - The Complete Journey ontmoet je honderden verhalen en personages uit een kleurrijk universum waar elfen de mithrilwinning industrialiseren en kobolden voor hun rechten vechten - en dat alles in een sfeer waarin swing en jazz de wereld regeerden!
Je avontuur bestaat uit het stylen van jezelf en je huis in jaren 1920 mode, het verzorgen van schattige dieren, het oplossen van talloze puzzels en problemen van de inwoners van Duberdon, een rustig moment nemen om te vissen, het starten van verschillende romances het oproepen van de geest van je ex-vrouw en nog veel meer!
Het is ook een progressieve wereld; geef de liefde een kans, ongeacht geslacht of relatievoorkeur! Van LGBTQ+ tot rolstoelers, je zult veel personages ontmoeten met unieke persoonlijkheden en smaken. Ontdek hun verhaal en wie weet, misschien vind je wel de ware liefde onder hen?