Beleef samen met Penny en Yo-Yo een energieke 3D-platformgame vol innovatieve gameplay! Haal alle trucs uit de kast en rijg spectaculaire combo's aan elkaar voor het perfecte optreden van Penny & Yo-Yo. Stap op het podium met dit kleurrijke stel in Penny’s Big Breakaway.
Penny is een straatartiest met grote dromen: ze geeft haar eigen draai aan het fenomeen beroemdheid! Wanneer Keizer Eddie vraagt om nieuwe artiesten aan het hof, raakt Penny verstrikt in een auditie die ze nooit meer zal vergeten. Een vreemde ontmoeting met een kosmisch touwtje verandert Penny's jojo in een levend wezen dat gek is op eten... en kattenkwaad! Gebruik Yo-Yo om Penny te helpen haar naam te zuiveren, te ontkomen aan het pinguïnleger van de keizer en het mysterie van het kosmische touwtje te ontrafelen.
Verschijn op het toneel in de felgekleurde wereld Macaroon, de locatie van deze hectische ontsnapping! Ontdek je ware kracht in deze uitdaging die makkelijk te leren is, maar moeilijk te perfectioneren. Penny's Big Breakaway is de debuuttitel van Evening Star.
De hond uitlaten: Yo-Yo's grote eetlust zorgt voor een nog grotere beloning met snack-power-ups! Gebruik deze smakelijke hapjes om Yo-Yo tijdelijk te veranderen, waardoor hij sneller kan bewegen, Penny kan beschermen en nog veel meer!
Reis om de wereld: ontsnap aan Eddie's gigantische pinguïnleger dat je over de hele wereld achtervolgt! Deze onhandige waggelaars patrouilleren door de zalen, breken door muren en doen er alles aan om jou tegen te houden! Help onderweg vriendelijke bewoners en maak gebruik van je omgevingen om aan je achtervolgers te ontkomen.
Toegift: speel op jouw manier met verschillende spelstanden! Laat zien wat je kunt en maak te gekke combo's en verdien puntenvermenigvuldigers in de verhaalstand. Of ga voor de ultieme snelheid en voer het klassement aan in de spelstand Time Attack. Wissel munten in voor bonusvoorwerpen, geheime levels en andere extra's.