Percy's Predicament Deluxe is een leuke game voor iedereen!
Percy's Predicament Deluxe is een singleplayergame waarin je Percy Penguin bestuurt, die opgesloten zit in een magische bol. Je moet je een weg door het level zien te banen en alle vissen verzamelen voordat de tijd op is!