De Personality and Psychology Premium-app helpt je een analyse van je persoonlijkheid en psychologische score te krijgen.
De game bestaat uit een reeks tests die je moet doen om je persoonlijke score te behalen. Deze tests zijn innovatief en zijn gemaakt op een luchtige en grappige manier, zodat niets te serieus of te saai wordt. Zodra je klaar bent met de test, krijg je de scorekaart van je analyse.
Tot wel vijf vrienden kunnen tegelijk de tests doen. Zo kunnen jullie elkaars resultaten met elkaar vergelijken. Win trofeeën op basis van het type tests dat je probeert.