Deel 2 van de MSPA Reader Saga.
Aanvaard een missie van episch belang in Pesterquest, een even grimmige als grappige visuele roman die plaatsvindt in het universum van Homestuck/Hiveswap, bedacht door de Amerikaanse auteur en tekenaar Andrew Hussie.
Wat zich allemaal heeft afgespeeld is niet helemaal duidelijk, en dat is waarschijnlijk jouw fout. Zet je visuele romanavontuur voort in de wereld van Homestuck! Bemoei jezelf met de levens van geliefde personages! Ga eten bij de Olive Garden!
In 14 afleveringen duik je dieper in de wereld van Homestuck en maak je opnieuw kennis met wel 20 bekende vrienden in gloednieuwe verhalen over de klassieke cast van Homestuck, zowel buitenaards als aards.
Ga door met het vinden van vrienden voor MSPA Reader uit Hiveswap Friendsim, waarbij je in elke aflevering een relatie opbouwt met een nieuw personage.
Deze nieuwe release voor consoles bevat alle 14 afleveringen van deze episodische serie. Hij is los te koop of als onderdeel van de Pestersim-bundel. Hiveswap Friendsim en de opvolger Pesterquest zijn hierin voor een vriendenprijsje gebundeld als de MSPA Reader Saga.