De complete MSPA Reader Saga met alle 32 afleveringen.
Aanvaard een missie van episch belang in deze compilatie van beide delen van het visuele romanavontuur dat plaatsvindt in het universum van Homestuck/Hiveswap vol zwarte humor, bedacht door de Amerikaanse auteur en tekenaar Andrew Hussie.
Beleef de avonturen van MSPA Reader die op zoek is naar vrienden. Eerst stort je neer op Alternia en bevind je je tussen de personages van de point-and-click-avonturenserie Hiveswap. Daarna ga je heen en weer van de aarde naar Alternia om opnieuw kennis te maken met de klassieke personages uit de Homestuck-strip.
De Pestersim-bundel bevat Hiveswap Friendsim en Pesterquest voor een vriendenprijsje.
Hiveswap Friendsim is een snel visueel romanavontuur, dat losjes gebaseerd is op eerdere in dit universum uitgebrachte creaties. Het volgt de pogingen van een naamloze held (dat ben jij!) om te overleven en misschien zelfs te floreren op het barre oppervlak van ALTERNIA.
Deze uit losse episodes bestaande visuele roman speelt zich af in de tijd van Hiveswap: Act 1 en bevat de cast van Hiveswap: Act 2. Het avontuur zal fans van zowel Homestuck als Hiveswap die smachten naar een duisterder avontuur in het Alterniaanse landschap niet teleurstellen.
Wat zich allemaal heeft afgespeeld is niet helemaal duidelijk, en dat is waarschijnlijk jouw fout. Zet je visuele romanavontuur voort in de wereld van Homestuck! Bemoei jezelf met de levens van geliefde personages! Ga eten bij de Olive Garden!
In 14 afleveringen duik je dieper in de wereld van Homestuck en maak je opnieuw kennis met wel 20 bekende vrienden in gloednieuwe verhalen over de klassieke cast van Homestuck, zowel buitenaards als aards.