Pet Clinic Simulator
Welkom bij Pet Clinic Simulator, waar je liefde voor dieren en je managementvaardigheden samenkomen! Bouw en run je eigen dierenkliniek in dit charmante, aanpasbare arcade-spel.
Zorg voor een balans tussen hands-on medisch werk en effectief management om je kliniek draaiende te houden en je harige patiënten te laten kwispelen en spinnen. Of je nu een paar minuten de tijd hebt of meerdere uren, “Pet Clinic Simulator” biedt een bevredigende ontsnapping in de wereld van de diergeneeskunde.