Phantom Doctrine
Phantom Doctrine is een strategische turn-based spionage-thriller die zich afspeelt op het hoogtepunt van de Koude Oorlog. Geïnspireerd door een breed scala aan invloeden en rijk aan de subtiele intriges van klassieke spionagefilms, verplaatst de game de speler naar een mysterieuze wereld vol geheime operaties, contraspionage, samenzweringen en paranoia.
Als commandant van een geheime organisatie die bekend staat als The Cabal, is het jouw taak om een ​​wereldwijde samenzwering te dwarsbomen die probeert wereldleiders tegen elkaar op te zetten en internationale conflicten uit te lokken. Door geheime missies uit te voeren, vertrouwelijke bestanden te onderzoeken en vijandelijke agenten te ondervragen, leg je een sinister plot bloot. Terwijl de tijd dringt moet je de plannen van de vijand verijdelen om de wereld van een verschrikkelijk lot te redden.