Pharmacy Tycoon Bundle: Weedcraft Inc & Big Pharma
Weedcraft Inc onderzoekt de zaken van het produceren, kweken en verkopen van wiet in Amerika en duikt diep in de financiële, politieke en culturele aspecten van de complexe relatie van het land met deze lastige en veelbelovende plant. Weedcraft Inc is een belangrijk, controversieel onderwerp dat op een inzichtelijke en gedetailleerde manier wordt gepresenteerd. Het is een uitdaging voor degenen die de baas willen spelen over de reefer en biedt een reeks uiteenlopende scenario's en unieke personages om mee (of rond) te werken terwijl je ontluikende imperium groeit.
Wat als je het in je macht had om de wereld van ziektes te verlossen, het leven van miljoenen mensen te verbeteren, het lijden te verlichten en de zieken te genezen en een mooie winst te maken? Als hoofd van je eigen farmaceutische conglomeraat heb je deze macht in handen. Zul je het ten goede gebruiken? Volledig altruïstisch zijn is misschien niet het beste bedrijfsplan. De ongemakkelijke waarheid (bestaat daar een zalfje voor?) is dat sommige middelen winstgevender zijn dan andere en dat ziekte goed is voor de zaken. Welkom in de wereld van Big Pharma!