Help Score-chan en professor Matrix hun domme kat, Dbug, terug te vinden in alweer een volledig vermijdbare crisis die ze zelf veroorzaakten! Duik in je favoriete literatuur door het hele Puzzleverse heen. Los PICture puzZLEs op om de objecten uit elk hoofdstuk te reconstrueren, Dbug te vinden en die in veiligheid te brengen.
Je hoeft alleen maar de nummerstippen met elkaar te verbinden door er een lijn tussen te trekken. Dan verschijnt de afbeelding, lijntje voor lijntje.
Naast de bizarre capriolen van de verhaalmodus vind je honderden andere puzzels in de Puzzle Mode. Van muziekinstrumenten tot prachtige kunstwerken, dieren uit de dierenriem en nog veel meer!