Pikuniku is een heerlijke puzzel-ontdekkingsgame die zich afspeelt in een vreemde, maar speelse wereld waarin niet alles zo idyllisch is als het lijkt. Help bijzondere personages obstakels te overwinnen, onthul een diepgaand complot en begin een leuke revolutie in dit heerlijke dystopische avontuur!
Een levendig avontuur voor iedereen: verken een kleurrijke wereld op je eigen tempo, help excentrieke personages met hun onalledaagse verzoeken en los slimme puzzels op die uitdagend zijn voor jong en oud.
Bijzondere cast: ontmoet een heleboel gedenkwaardige personages tijdens je reis, elk met hun eigen problemen en eigenaardigheden om rekening mee te houden.