Pilgrims is een speelse adventuregame, gemaakt door het team achter Machinarium en Samorost. Reis zoveel als je wilt door het land en maak nieuwe vrienden, wissel mooie verhalen uit met je medereizigers en help ze op jouw manier om hun kleine verhaal af te maken. Hoeveel oplossingen kun jij ontdekken?