Pillar Builder Puzzle
Bouw de hoogste toren ter wereld en probeer hem vast te houden! Gewoon indrukken en loslaten om het blok op de grond te plaatsen. Stapel elk blok om de beurt om de hoogste toren te bouwen. Houd het zwaartepunt van het hele gebouw zo dat de toren niet op de grond valt!