Pillars of Eternity: Volledige Editie
Pillars of Eternity: Complete Edition bevat alle extra inhoud van de originele versie, inclusief de DLC en uitbreidingen. Het spel is geoptimaliseerd om comfortabel te spelen op een tv-scherm met controllers of in handheldstijl. Navigeer eenvoudig door de gedetailleerde personage-creatie, de real-time-met-pauze-gevechten en groepsmanagement dankzij doordachte aanpassingen voor de gebruikersinterface en besturing. Verzamel je groep, ga op avontuur en duik in een wereld vol verwondering, nostalgie en de spanning van klassieke RPG's met Obsidians Pillars of Eternity!