Speel Pirate's Gold vandaag nog en maak je klaar voor een van de grootste piratenpuzzelavonturen aller tijden. Beleef een spannende reis door de Caraïben en plunder 100 schatgrotten.
Elke grot is een puzzel die je logisch denkvermogen op de proef zal stellen. Verplaats de waardevolle voorwerpen om paren te vormen. Baan je een weg langs obstakels of gebruik een van de vele magische voorwerpen. Gebruik de bom om ongewenste objecten op te blazen of gebruik het zwaard om obstakels op je weg te verwijderen. Analyseer de lastige pijl doolhoven om alle stukken van de vervloekte amulet te vinden en word de machtigste piraat in het Caribisch gebied.