Haal de kunstenaar in jezelf naar boven en maak prachtige kunstwerken. Kies een leeg canvas uit een van de 8 categorieën en schilder op nummer. Vul je kunstgalerij met meer dan 100 schilderijen van verschillende vormen en maten. Hulp nodig? Gebruik boosters of speel met vrienden in lokale co-op multiplayer.