Welkom bij Pixelcafé
Duik deze beklijvende mix van een arcade-tijdmanager en een visuele roman in. Help een plattelandsmeisje het leven in de grote stad te navigeren en neem deel aan een verhaal over volwassen worden, terwijl zij banden schept, moeilijkheden overwint en zichzelf probeert te vinden.
Ontdek Karstok, een stad muurvast tussen een socialistisch verleden en een kapitalistische toekomst. Leg een emotionele reis af terwijl je banden schept met je bazen en klanten in deze prachtig gecreëerde pixelkunstwereld.
Wees getuige van een emotioneel aangrijpend verhaal dat drie generaties omvat. Onderzoek zowel het verleden als het heden door Pixels ogen en zie hoe de herinnering aan haar grootouders haar leven vormgeeft.
Laat je onderdompelen in de sfeer van het spel door te luisteren naar de beklijvende, originele soundtrack van Arkadiusz Reikowski, met een diverse reeks aan genres en emoties.
Vat je hartverwarmende reis aan en ontdek de essentie van Pixelcafé, waar een emotioneel verhaal zich ontvouwt, koffiekop per koffiekop.