Help Idaho Joe de grotten van Idaho te verkennen op zoek naar schatten. Pas op voor rotsmonsters. Idaho Joe heeft maar twee overlevingsvaardigheden. Spring en spring hoger. Verzamel alle munten en word een miljardair-ontdekkingsreiziger!