Onderweg kom je allerlei wezens en prachtige, buitenaardse werelden tegen om te verkennen en te veroveren. Geniet van de adembenemende synesthesie terwijl de voortreffelijke muziek van Baiyon je meevoert en jij, je Grimp en de wonderschone omgeving van PixelJunk Eden 2 één worden.