Het bekende en geliefde Pocket Card Jockey komt galopperend binnen op de Nintendo Switch en is nu leuker dan ooit! De game is eenvoudig te leren, maar biedt tegelijkertijd verrassende diepgang. Maak de zetten om jouw paarden te laten winnen!
Solitaire speel je in deze game door kaarten weg te spelen die een getal hoger of lager dan je huidige kaart zijn. Het concept van de game is hetzelfde als voorheen, maar er zijn nieuwe regels waardoor je strategisch kunt spelen, en er zijn nieuwe races in prachtige 3D die je met Joy-Con-controllers kunt spelen!