Pocket Foosball
Duik in een wereld van tafelvoetbal, gemaakt voor de Nintendo Switch-ervaring. Of je nu wacht op de volgende wedstrijd van je team of thuis aan het chillen bent, de spanning van de tafelvoetbaltafel is slechts een Joy-Con-glijbaan verwijderd.
Solo spelen? Geen probleem. Heb je een vriend? Nog beter! Duik in onderlinge gevechten op een gedeeld scherm.
Houd je voortgang bij, pak de felbegeerde trofeeën en leg de handschoen neer als de Pocket Foosball-maestro waar iedereen het over heeft.