Pocket Harvest
Laat het onrustige stadsleven achter je en geniet van een rustig leventje op de boerderij in Pocket Harvest!
Ben je nog ambitieuzer? Geef dan je inkomen en je imago een boost via toerisme! Van heteluchtballonnen tot sportfaciliteiten, bouw attracties in talloze combinaties om stadslui met diepe zakken aan te trekken.
In Pocket Harvest trek je je overall aan en bepaal jij wat er gebeurt! Bouw je boerderij van de grond af op tot een bloeiende hoorn des overvloeds vol plezier!