Pocket League Story
Kies handmatig je spelers en vecht je een weg naar de top van iedere competitie in deze sensationele voetbalteamsimulatie!
Het publiek barst in juichen uit en vanaf de tribune klinkt in schreeuwende stemmen: "Goal!". Wordt jouw team de winnaar? Word voetbalmanager en ontdek het zelf!