Welkom bij Poker Club.
Leef als een poker-pro in de meest meeslepende simulatie ooit! Sluit je aan bij een community online spelers en haal de top van de Poker Club Championship Tour! Het maakt niet uit of je al een ervaren pokerspeler bent of net aan de tafel komt kijken. Stap in de wereld van Poker Club en zet in!
Win en klim op naar de top van de PCC Pro Tour, vanaf de beginnerskelder van Ralph's Pizzeria tot Intensity Arena met zijn ongelooflijk hoge inzetten, waar je PCC-toernooiringen wint als je niet bezwijkt onder de druk van enorm toernooien met 228 spelers en meerdere tafels! Voel je je de koning te rijk met een mooie winst? Besteed je geld dan aan aanpassingen voor je personage en tafel om in jouw stijl te spelen.
Word lid van een club en vorm een team met spelers overal ter wereld. Speel de bank blut en level samen om grotere dagelijkse uitbetalingen en bonussen te verdienen en unieke beloningen en evenementen te ontgrendelen!
Verhoog de inzet van je spel met enorm veel verschillende Texas Hold'em-events van heads up-spellen één tegen één tot enorme toernooien voor 228 met meerdere tafels! Geniet van freezeouts, shootouts, super-turbo's, bounty's, ringspellen en meer in de PCC Pro Tour, speel online toernooien of maak een aangepaste tafel om met vrienden te spelen volgens je eigen regels.
In Poker Club komt de actie zo dichtbij dat je het weefpatroon op de linnen afwerking van de speelkaarten kunt zien! Geniet van de spanning van poker in een meeslepend eerstepersoonsperspectief met realistische HD-beelden, waarbij je zo dichtbij komt dat je het weefpatroon op de linnen afwerking van de hoogwaardige speelkaarten kunt zien tijdens het spelen!