Poker Pretty Girls Battle: Fantasy World Edition
Het Fantasy World casino geeft een magische draai aan het klassieke Texas Hold’em. Jij bent uitgenodigd om plaats te nemen aan pokertafels tegenover 16 Pretty Girls, van elven en demonen tot tovenaressen en meer! Iedere vrouwelijke tegenstander heeft haar eigen unieke uiterlijk en speelstijl en dankzij de Japanse voice-overs kun je hun opwinding tijdens de intense potjes poker gewoon voelen. Begin tegen 4 van deze oogstrelende speelsters en ontgrendel er meer naarmate je bewijst dat je de vaardigheden hebt om het op te nemen tegen nieuwe uitdaagsters.
Er zijn twee speltypes om uit te kiezen: in Pretty Mode verzamel je beloningen door willekeurige tegenstanders te verslaan en in Free Play Mode kun je de ervaring personaliseren door zelf te kiezen welke ontgrendelde meisjes je aan je tafel wilt hebben. Met zoveel personages om te ontmoeten, plus traditionele mechanismes die leuk en vertrouwd zijn, is dit een fantasy-ervaring die je keer op keer opnieuw kunt beleven!