OP PATROUILLE: ervaar het dagelijkse leven van een politieagent
Ga op patrouille en begin je dienst met boetes uitdelen, maar sta paraat om allerlei situaties af te handelen, inclusief ongelukken die voor je ogen kunnen plaatsvinden! Er staan je allerlei taken te wachten in deze stad die voortdurend in beweging is. Stop drugdealers in het park, achtervolg graffitispuiters die muren bekladden, houd auto's tegen die te snel rijden met je sirene, en zet zelfs barrières en pionnen op rond verkeersongelukken. Wees overal op voorbereid: van kleine incidenten zoals een auto die een bushalte blokkeert, tot het aanhouden en opsluiten van een verdachte. Je taken zijn jouw verantwoordelijkheid!