Police Stories
Deze game is onvergeeflijk en intens. Elke missie vertelt een verhaal van twee politieagenten, John Rimes en Rick Jones. De twee krijgen te maken met bendes, moeten gijzelaars redden, moeten arrestaties verrichten en krijgen andere levensbedreigende situaties voor hun kiezen.